Monday, November 10, 2008

Första dagen på praktiken

Det är ju alltid lite nervöst när man för första gången kommer som elev till sin praktikplats, eller som ny till ett arbete, och givetvis var jag nervös imorses.
Men så fort jag kom in på praktikplatsen och träffade mina handledare kändes allt jättebra och dagen har bara gått så himla fort!
Jag kände mig så välkommen och att jag kunde vara mig själv betyder så mycket.
Jag har en känsla av att dessa 4 veckor kommer gå himla fort =).

För övrigt har jag fått de där papprena från f-kassan idag också så nu har jag massa mer papper att fylla i, och de är inte de lättaste frågorna att svara på eftersom en arbetsdag på jobbet kan se så olika ut...hmmm...

Nu längtar jag tills M kommer hem så jag kan berätta om min dag för honom, tills dess ska jag jobba lite med arbetet som jag håller på med.

No comments: