Wednesday, November 19, 2008

Happy wednesday!

Nu ska jag strax ge mig iväg till praktiken men tänkte att jag skulle skriva några rader först när jag ändå har tid.

Natten har varit orolig både för bebisen och för Pepsi så därför har jag inte fått särskillt mycket sömn. Helt ofattbart att bebis har sparkat hela dagen igår och nu hela natten också, det är dessutom en del rejäla kickar det lilla livet ger mig medans det tumlas runt mm där inne i magen. Det är ju skönt att den rör sig iaf, annars hade jag blivit orolig.

Skönt att jag bara har praktik halva dagen idag för då får jag mer tid hemma och hoppas att faktiskt kanske hinna klart med arbetet i eftermiddag. M kommer hem ca 20.00 så jag har rejält med id på mig, men det är ju en del matlagning och tvättning som ska hinnas med också.
Men idag prioriterar jag skolarbetet.

Hoppas att ni har en bra dag framför er. Nu kickar bebis igen så jag får väl röra på mig =)
PoK/ Trsadockan

No comments: