Sunday, November 16, 2008

Dagens shopping =)

Kalla oss gamla, men jag och M fördriver gärna kvällar med att pussla, i våras pusslade vi ihop ett 500 bitars pussel på ca 2 veckor, nu hittade M ett jul-pussel på 1000 bitar och tyckte att vi skulle köpa det, så nu har vi fullt upp ända fram till jul kan jag tro...
Fina nagellack i skimmrande vinterfärger köpte jag...

och så klart en ny dagbok inför kommande år, den 25 februari blev första sidan jag slog upp för att fylla i vad som väntas ske den dagen...

En snygg grå "polo" blev inpuls införskaffad, och M var med och godkände köpet...Hehe, kolla in Pepsi bakom mitt ben...gosesnuffen!

Rea på Kappahl var dagens höjdpunkt för mig och jag hade för några dagar sedan redan spanat in mig på denna supersöta/ jättefina tunikan...och för 100:- dessutom =)

Min dag har verkligen varit toppenbra, och både jag och M är nöjda. Jag köpte ett par superduper snygga jeans till min prins. Jag har den snyggaste killen!, iaf i mina ögon...
I Love Shopping!

No comments: