Wednesday, November 26, 2008

Designed by Trasdockan =)

Saker man behöver för att göra sina egna smycken...tänger, färgad koppartråd, pärlstavar, smyckeswiren, kabinhakar, öronkrokar, organzaband, lås, och givetvis lite olika pärlor i vackra färger...

Örhängen och ett armband till mig själv...





...och ett halsband och armband till mamma...



Så här fina blev smyckena som jag gjorde i eftermiddags. Än är jag inget proffs men det var sjukt kul att pyssla lite, och jag ska snart åka tillbaka till Slöjd Detaljer för att införskaffa lite fler pärlor så jag kan göra lite fina julklappar...Var ju tvungen att "värma upp" mina kreativitetsknölar =)


Ikväll kommer Bonde söker fru, ska bli kul att se nu när jag är lite insatt i programet.

Det blir en myskväll för mig och M.





No comments: