Thursday, November 13, 2008

Sovmorgon

Igår kväll var trevligt, nu börjar bonde söker fru bli riktigt kul att titta på, det tar ju alltid lite tid innan man kommer in i ett program. Bebis var vild igår och sparkade HELA kvällen och har sparkat mycket inatt också, verkar som det lilla livet är en nattmänniska, så jag förbereder mig på att jag också kommer behöva bli det de första månaderna =S

Idag har jag sovmorgon, eftersom jag ska vara med på festen ikväll så räknas det som min praktiktid för dagen ist. Detta betyder att jag hinner gå till barnmorskan innan jag börjar praktiken direkt efter.
Dessutom betyder det att innan jag ger mig av så har jag tid att plugga.

Idag börjar min kompis Daniel sin praktik på ett säljföretag i Stockholm. Det kommer han att klara jättebra, men jag önska honom lycka till och hoppas att han ska trivas där.

Hoppas alla har en toppenbra start på den här dagen.

1 comment:

Anonymous said...

oh tackar tackar =) det var jätte bra på jobbet. har inte så mycket tillgång till datorn så kommer nog inte kunna blogga så mkt nu. men ha det så bra så kan jag ringa. kram / D