Saturday, November 22, 2008

Godmorgon Lördag!

Japp det är lördag idag och, jag och M sitter och njuter av frukosten...(inte alltid vi hinner njuta av den).

Kvällen igår var jättetrevlig med supergod mat som Fia hade lagat (hon är förövrigt kock), och trevligt prat och umgänge.
Kvällen blev dock tidig eftersom dom har 2 barn och jag och M bara är allmänt trötta för vår ålder så kom vi hem 22.30.
Tack kära vänner för en mysig kväll!

Idag ska jag och M åka och handla lite på förmiddagen, sedan ska jag gå till mamma eftersom jag och hon ska ha pepparkaksbak idag =). Då kommer nog julskivan fram och glöggen kankse =)

Härligt att vakna och bli så glad i morses eftersom det var snö. Som jag har längtat efter denna snö, det bara ökar mina julkänslor.

Ta vara på denna ärliga lördagsmorgon mina vänner. PoK/ Trasdockan

No comments: