Saturday, November 29, 2008

En jättebra dag.

På vär till Jönköping...
Pizza/ Salladbuffé är inte dumt

M fick såklart köra den tunga vagnen...gissa vad som finns i det stora paketet...

...och magen ville också vara med på ett hörn, så här är en bild på den på hemvägen =)

Jag älskar verkligen när jag och M gör små utflyckter tillsammans på helgenrna, och snart kan vi kalla dem familjeutflyckter =).
Nu är vi iaf hemma och jag (som är lite förkyld), är lite trött. Så jag och M beslutade att nu ska vi lägga oss och läsa lite innan M ska skruva ihop spjälsängen (det stora paketet).
Vi har egentligen en spjälsäng redan, som bla jag själv med flera en gång låg i, men det saknas skruvar till den, och när M fixade fram skruvar så var hålen plötsligt för små, då skulle han fixa ett borr, men så hittade han inget som passade och då gav jag upp och sa att nu köper vi en säng ist...så det gjorde vi idag. Bild kommer senare...
Annat som vi köpte till bebisen;
Haklappar 6st
Badbalja
Babygym
Reflexer att sätta på barnvagnen
Vi har också handlat lite julklappar med dom kan jag ju inte skriva här ;-)
Nu ska vi vila lite iaf. Hoppas att ni har haft en mysig dag och att nu får en fortsatt trevlig kväll =)
PoK/Trasdockan





No comments: