Monday, November 24, 2008

Dagen idag...

Dagen idag har varit bra. Redan i morses började det att snöa och sen har det snöat hela dagen, vilket en vintermänniska som jag förstås blir jätteglad för...men man måste vara försiktig i trafiken...

Jag och M har precis städat och idag har vi varit lite extra noga så vi kallar det för julstädning =)
Jag var ju på ett nytt ställe och praktiserade idag, Utsikten heter det och är också inom psykiatrins ramar. Det var jättetrevligt att se lite annat, ska vara där nästa måndag också.


När jag och M kom hem fick vi naturligtvis skotta...eller M fick skotta eftersom jag inte borde lyfta för tungt, så jag sätte igång med städningen inne ist...
Se vilken jättefin julljustake jag köpte för 50:- idag...som nu ska pryda vårat vardagsrum över advent och jul...

Pusslet som M gjorde färdigt igår medans jag jobbade =), tog bara 1 vecka att pussla samman...vad ska vi hitta på nu då, jag som trodde vi hade fullt upp ända fram till jul...
Nu ska jag hjälpa M att laga våran middag som ikväll blir enkel pastasallad.
Jag hoppas att alla verkligen njuter av denna dagen och snön vi har fått...så länge den nu ligger kvar...




No comments: