Monday, November 3, 2008

Happy över mina snuffar!

Jag har ett nytt ord för mina godingar här hemma och i magen. De är mina snuffar och dom betyder allt för mig.

Jag har nu gått igenom alla kapitell i huvudet och skrivit ner allt jag kan om dem inför morgondagens prov...Det känns ganska bra nu, och jag tycker att den kunskap jag besitter räcker för att få ett G (som är det högsta jag kan få på detta provet).

När M kommer hem från jobbet har vi bestämt att vi ska städa här hemma eftersom vi inte gjorde det igår (fast vi brukar ta det på söndagar), igår jobbade jag dock hela dagen och jag behövde sätta mig att plugga lite när jag kom hem.

Som vanligt de senaste veckorna så har jag otolig vintermyskänsla och ikväll blir det risgrynsgröt, och smörgås efter städningen och innan Ms innebandyträning.

Vet ni vad, Jag känner mig riktigt happy i hjärtat idag...Kanske för att jag har mina goda snuffar, och snart är klar med skolan, och att det snart är jul, och att det närmar sig bebis ankomst, och allt annat i mitt liv som gör mig så glad och lyckligt tacksam.

Tack du som har gett mig allt fint i mitt liv =)

No comments: