Tuesday, November 18, 2008

Spark!...hela dagen

Oj vad bebis har varit igång idag =), käns härligt att känna hur den sparkar massor, den känslan kan jag inte få för mycket utav.
Idag när jag var och handlade slank jag in på Kappahl också för att kika lite och hittade en tröja till bebisen och lite underbyxor och en sån där newborn mössa. Sådana och underbyxor är en annan sak man nästan inte kan ha för mycket utav.

Nu har jag och M precis ätit middag, och jag har satt på kaffet.
Vet inte riktigt när mamma kommer men vi ska som sagt titta lite på arbetet. Jag är ganska så trött på det nu, och det är därför det går så långsamt.
I kväll är det Desperate Houswifes, så det vill jag och M såklart titta på.
Söt tröja som jag hittade på Kappahl idag. Var halva reapriset, så den kostade bara 30 kr:-
Kofta, mössa och strumpor, från min egen tid som bebis, hittade vi på blivande mormors loft.
Koftan är köpt, men mössa och strumpor har blivande gammelmormor en gång i tiden stickat.
Pratade med min mormor idag och då nämnde jag dessa söta stickade saker. Hon sa att tyvärr orkar hon inte sticka längre och dessutom har hon glömt hur man gör. Men det gör ju inget för jag har ju tur som kan återanvända det hon en gång i tiden orkade sticka =), eftersom min mamma har "lagrat" det så väl.

1 comment:

Anonymous said...

Det verkar som att h*n får väldigt mycket mörka kläder. Hm....trodde man köpte gult och grönt om man inte var säker