Friday, November 7, 2008

Happy Friday!

Jag ska bara säga att denna dagen har verkligen börjat vimmsigt för mig. Jag tänker inte ge mig in på att berätta alla tokigheter jag har hunnit med idag men många är dom, jag skyller på graviditeten att jag är så vimsig =)

Mötet var ju ganska onödigt egentligen, but i'll be back...
Hehe chefen skickade bara vidare papprena till lönekontoren så ska de skicka hem dom till mig sedan när DOM fyllt i...
Men chefen sa att hon visst trodde att jag kunde få havandeskapspenning, eftersom jag har jobbat så mycket, så nu har jag precis pratat med försäkringskassan och väntar på ännu en blanket att fylla i (tillsammans med chefen), hehe, jaaahaa mycket spring och mycket papper blir det...

Nu ska jag titta efter lite litteratur att använda i mitt arbete, skönt att vara hemma nu iaf.
Fredag Fredag!!

No comments: