Thursday, November 27, 2008

90 dagar kvar.

Nu är det 90 dagar kvar tills vi väntas få hålla våran älskling i famnen =)
På ett sätt känns det som en olidlig väntan och längtan och en fruktansvärt lång tid, men å andra sidan känns det fantastiskt (och ibland skrämmande) nära och jag kan ibland undra om jag verkligen kommer hinna med alla förberedelser, med tanke på hur snabbt de senaste veckorna har susat förbi.
Hur som helst vet jag att den största händelsen i mitt liv är på intågande och allt kommer bli så fantsktiskt underbart *drömmer mig bort*.


Sliten och lite smått sjuk/förkyld i vecka 27+0
Jag ska strax ta 1 alvedon och lägga mig och läsa lite med en kopp kamomillethe.
Hoppas verkligen att ni har haft en fin dag, och kom ihåg att visa varandra uppskattning och kärlek som jag skrev förut =), då mår man som bäst.
Godnatt bloggen/ Trasdockan

No comments: