Sunday, November 9, 2008

Praktik

Japp imorgon är det dax att gå på praktik. Såklart är jag ju lite nervös samtidigt som jag är förväntansfull.

Tyvärr måste jag påstå att min senaste praktik, (i våras),var en besvikelse, så därför har jag inte för höga förväntningar nu,(Det hade jag nämligen då), även om jag vet att detta kommer vara en ny erfarenhet med nya människor i en ålder som jag inte är van att jobba med, och med ett annat handikapp, så jag kommer säkert att lära mig en del, och mina handledare är nog jättetrevliga, verkade iaf som det på han jag pratade med i tisdags...=), visst är det viktigt att man känner sig välkommen när man kommer som elev på praktik...

Nu har M precis gått för att spela innebandy, och jag har lovat att vi ska äta Pizza ikväll så jag ska ringa och beställa och hämta dem i stan vid 19tiden. Sen ska vi bara mysa ikväll och se på Ensam mamma söker...

Ha en jättemysig söndagskväll...

No comments: