Thursday, November 13, 2008

Fikapaus

Nu sitter jag och dricker kaffe och äter pepparkakor, och ska just läsa igenom mitt arbete så långt jag har kommit.
Det går verkligen segt nu och jag behöver verkligen peppas att jobba på för just nu käns det som detta arbetet inte har något slut, även om jag har kommit en bit på vägen har jag massa kvar. Jag är säker på att jag känner så här bara för jag vet att det är sista slutspurten nu, men borde jag inte vara jättemotiverad då...eller?

Nu ska jag snart åka iväg till barnmorskan iaf, idag är det mätning av livmodern, och provsvar som står på agendan, har jag tur så får jag lyssna på hjärtljuden också, för det vill jag. Jag har som vanligt lite frågor till henne också.

Konstigt att jag har mycket att se fram emot idag, men ändå önskar jag bara att denna dagen var förbi...

Ha nu en mysig eftermiddag och kväll. PoK

No comments: