Thursday, November 20, 2008

Mot helgen!

Nu har jag skrivit lite till på mitt arbete, och ÄNTLIGEN kan jag se ljuset i tunnelns slut.
Tur är väl det för idag kom min lärare och hälsade på mig för att se hur jag har det på min praktikplats, och jag lovade att jag skulle lämna in ett arbete nästa vecka till honom.
Det är ju bara bra för min egen del, att sätta en deadline åt mig själv =)

Jag kom precis på att imorgon när vi vaknar är det Fredag, och ingen fredag som helst utan en Happy Friday, som jag hoppas att alla tar vara på och njuter utav.
Kankse har jag mer fredagsfeeling imorgon än vad jag hade förra fredagen och om jag har det ska jag göra allt för att smitta av den till personer i min omgivning.

Nu ska jag softa lite med M i soffan och dricka julmust innan det är dax att sova.

God natt bloggen. Wright u tomorro!

No comments: