Saturday, November 15, 2008

Man ska inte ropa helg...


Nu sitter jag här och är redo för dagen. Ska försöka plugga lite innan jag ska iväg...,ska nämligen jobba 12.00- 20.00. Man ska inte ropa helg förens den är förbi...
Däremot tackade jag nej till delad tur imorgon för jag menar, hej åh hå, lite ledig vill man ju vara när man faktiskt praktiserar heltid på vardagarna.
Dessutom har jag och M redan planer för morgondagen, vi ska nämligen åka till Trollhättan (vårat favvotillhåll), och shoppa lite...Kul att vi kan hinna ses emellanåt också...

Iaf ska det bli ganska kul att jobba idag, jag mår bra när jag jobbar, för arbetsplatsen och arbetskompisarna är faktiskt helt underbara, och sist men inte minst de härliga pansionärerna.
Jag tycker dessutom det ska bli lite mysigt att jobba ikväll för på den avdelningen där jag ska vara gjorde jag validering av min praktik för 1 år sedan, så lite speciella känslor har jag till den avdelningen, särskilt såhär års...
Så, så nu sätter vi igång den här lördagen! Trevlig dag allesammans.



No comments: