Saturday, November 29, 2008

Godnatt bloggen

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag behöver vila...men först ska jag och M titta klart på "Stjärnor på is", Markus Fagervall är ju grymt bra tycker jag, Heja honom!
Sen blir det väl såklart lite läsning och en kopp the innan jag kan somna också.

Vi har sattit upp sängen nu, och jag ska lägga ut en bild på den men det blir inte förens den är bäddad och klar så ni får vänta med att se hur fin den faktiskt är...Jag älskar den!, och när man ser den stå där i sovrummet känns bebisens ankomst så nära, åh vad jag längtar!

Imorgon är det lussebullebak med mamma som står på schemat, mysigt!...Passar ju bra en dag som första advent också =).

Hoppas att alla har haft en mysig dag och kväll och att ni har en god natt framför er.
Godnatt!

No comments: