Saturday, November 22, 2008

Julmat och film.

Våran lilla tjuvstart på julbordet som vi har längtat så efter...

Jag och M har precis tittat på en ny film "Hancock" med Will Smith...den var ganska bra trots att jag inte brukar gilla sådana filmer.
Nu väntar vi på att Dansbandskampen på TV ska börja...varken jag eller M har följt det under dessa 7-8 veckor, men vi tänkte faktiskt titta på det idag eftersom Scotts tydligen har blivit så väldigt populära och vi vet knappt vilka de är.
Scotts kommer tydligen från Lidköping och har slagit igenom STORT nu under dessa veckor, kul att hänga med i det som alla pratar om...
Imorgon ska jag jobba 7.00 - 13.30, så inte heller denna helgen blir HELT ledig, men det ska nog gå bra, jag trivs som sagt mycket bra på jobbet, och kl 15.00 ska vi vara hos svärmor som fyller år imorgon.
Ha nu en tokmysig lördagskväll alla glada vänner.

No comments: