Sunday, November 23, 2008

Lättnad.

Nu äntligen är arbetet utskrivet och redo att lämnas in. Tänkte springa in till skolan med det imorgon innan praktiken eller på rasten.
Det känns sjukt bra att arbetet är färdigt men jag också väldigt nervöst för vad läraren ska säga. Jag har nämligen lagt ner mycket tid och hjärta på detta, och jag blir förstörd om han ringer och inte är nöjd.

Men nu ska jag försöka att inte tänka på det, utan ist njuta av denna härliga söndagskväll. M kommer förmodligen stax att kliva in genom dörren och jag tänkte springa bort med ett brev och lägga på posten, en lite kvällspromenad =).
Sedan ska jag titta på säsongsavslutningen av Ensam mamma söker innan det är dax att krypa till kojs.

Dagen har varit jättebra och jag känner att jag verkligen har fått gjort mycket idag.
Hoppas att ni också har njutit av helgen precis som jag, och jag önskar er ett härligt avslut på denna veckan och en superbra start på nya veckan.

PoK/ Trasdockan

No comments: