Tuesday, November 11, 2008

Mys...


Jag och M har ätit patasallad och vitlöksbaugette, så nu är vi mätta och nöjda.
Efter maten myste hela familjen tillsammans och vilade lite. Bebis sparkade för fullt så jag och M pratade om förberedelser inför bebisens ankomst, kände och tittade på magen medans bebisen besvarade beröringarna med sparkar, både hårda och lättare =).
Vi kom fram till at efter nyår så är det dags att börja bunkra upp med blöjor etc...
Sen hörde jag att glassbilen kom och jag som har tjatat i några veckor på att mina isglassar är slut, fick äntligen M att gå med på att låta mig köpa King Cool med colasmak...mmm. Så nu är blivande mamma glad och nöjd *ler*.
M ska iväg ikväll med några kompisar för att hitta på något hyss, en kompis fyller nämligen 30 år imorgon, och det ska han så klart inte komma undan med imorgon när han vaknar...well, boys will be boys...
Jag och Pepsi ska stanna hemma, för inte vill vi missa Desperate housewifes.
Ha en mysig kväll, för det ska vi fortsätta ha.

No comments: