Monday, November 17, 2008

I väntan på M...

Nu har jag precis lagat mat så den är klar och står på värme på spisen medan jag väntar på att M ska komma hem. Han borde komma när som helst nu.

Pepsi den busen gick ut i morses och hann inte komma hem innan jag åkte så nu har han varit ute hela dagen. Han kom just in och äter lite nu. Han behövde vara ute 1 heldag, för det är han så sällan. Tur att han passade på nu, för det käns att snön ligger inom räckhåll, så den kommer nog nån dag fram i veckan nu.

Jag fick tag på den fina julstjärnan idag så efter maten ska jag kolla så den fungerar =).
Så får jag se om jag och mamma hinner gå på det där ljuspartyt ikväll, så jag väntar på att hon ska ringa.

M kan su inte komma nu, jag är hungrig!

1 comment:

Anonymous said...

Saknar dig o bebismagen allt! Måste försöka få tid för en fika eller liknande nu när jag är i ldkp runt jul.

/beby