Tuesday, November 25, 2008

Trött mamatobe

Nu har jag just kommit hem efter praktik och handling på hemvägen.
Idag är det byta-sängkläder-dagen (hemma hos oss) så det ska jag strax sätta igång med så blir M glad när han märker att det är rena lakarn ikväll...det är bland det bästa han vet =).
Jag ska dessutom laga lite middag. Idag tänkte jag göra kassler med annanas och ost i ugnen med ris och kantarellsås, det blir nog bra.

I övrigt har dagen varit bra men jag har varit lite trött på praktiken särskilt som vi gick en mycket lång promenad i förmiddags, så har jag känningar av det i ben och höfter...ne kroppen är inte som den brukar, och det börjar märkas nu när den har några exta kilo att bära som den inte är van vid. Särskilt efter långa promenader och en dags arbete på äldreboendet...Jag kan dock tacka min lyckliga stjärna att jag ännu inte har några större problem med rygg eller foglossningar iaf...

Hoppas att alla har haft en bra dag hittills och att en mysig eftermiddag/ kväll väntar...

No comments: