Thursday, November 6, 2008

God kväll

Nu har jag precis hängt upp en maskin tvätt och ska strax gå igenom lite papper inför mötet med chefen imorgon.

Min barndomsvän Anna-Stina ringde tidigare ikväll, roligt att hon kommer hem till stan om några veckor så vi kan ses =), man träffar ju inte gammla vänner så mycket längre eftersom många flyttar utomstads och utomlands. Kul iaf när man får chansen att träffas.

Imorgon ska det bli skönt för eftersom jag har ett möte tidigt på förmiddagen så kommer jag iaf upp i tid, hehe, efter mötet ska jag handla lite, väl hemma ska jag återuppta mitt arbete och hoppas på att hitta lite intressant litteratur att använda mig av.
Jag har valt att begränsa mig något i mitt arbete och skriva om Psykisk ohälsa hos barn och ungdomar, till följd av övergrepp, ska bli mycket intressant men käns just nu svårt att greppa om.

Hoppas att alla har en trevlig kväll iaf, och imorgon när vi vaknar är det Happy friday!

Godnatt bloggen, PoK

No comments: