Monday, November 17, 2008

100 dagar kvar att vänta!

Japp det stämmer idag är det exakt 100 dagar kvar till bebis väntas komma ut till oss.
Som vi längtar. 100 dagar käns otroligt långt när man tänker sig, men jag hoppas att dom kommer gå fort,

Nu ska jag strax åka till Praktiken för att påbörja min 2a vecka. På rasten idag tänkte jag springa ner på Cervera för att införskaffa en julstjärna. Jag köpte ju 2 adventsljustakar igår, men kom på att jag vill ha dem båda i köksfönstret så nu måste jag ha en adventsstjärna på fot i vardagsrummet. I trollhättan igår kostede de 99:- på cervera, dom borde ha samma pris här i stan.
I eftermiddag när jag kommer hem ska jag ringa Daniel. Seb ska jag på ljusparty med mamma (om vi hinner).

Hoppas att ni har en bra dag framför er. PoK/ Tracsdockan

No comments: