Sunday, November 30, 2008

Glad 1:a advent!

Idag har det bakats julgodis...
...kanelbullar och kademummabullar...

...och givetvis också lussebullar med saffran...


Första ljuset tändes i morses vid frukosten =)

Jag får be om ursäkt för den väldigt dåliga uppdateringen denna helg. Skulle skrivit i morses men jag hann inte och sedan har dagen gått i ett. Igår hade jag också dåliga möjligheter att skriva under dagen, så alla inlägg skrevs under kvällen. (Det är väl det som kallas bloggångest...hehe)

Helgen har iaf varit jättebra hittills med utflyckt igår och julbak idag =), kan en helg bli bättre.
Jag är ju fortfarande förkyld och lite trött så jag ska snart lägga mig att läsa lite med en kopp the, jag behöver verkligen vila.
Kolla in nästa inlägg för att se vad som händer i magen just nu...

No comments: