Wednesday, November 19, 2008

Jag somnade visst...

Eftersom jag sov dåligt i natt, var jag lite trött efter att ha pluggat någon timme i eftermiddags så jag skulle bara lägga mig och mysa med Pepsi och läsa lite i min bok. Men vaknade 16.30 av att mamma ringde och var på väg hit.

Nu blir jag väl inte människa idag igen, men nu sitter jag med mitt arbete igen och försöker disskutera lite vidare.
Det är ett mycket stort ämne jag har valt att fördjupa mig i och jag tvingas begränsa mig mycket, men oj vad stolt jag kommer vara när jag redovisar detta =), för arbetet ligger på en hög nivå kan jag säga.

M kommer som sagt inte hem än på några timmar så jag har precis ätit lite youghurt med musli, för jag ska laga köttfärsås och spagetti så den är klar när M kommer, men jag är hungrig och kan inte vänta tills dess.

Ni har väl haft en bra dag nu, och jag ´hoppas att ni ska njuta av kvällen.

No comments: