Friday, November 28, 2008

Nymålade naglar, marimekkoskålar och IKEA= HAPPY STUFF!

Att måla naglarna i någon härlig färg, får bli dagens glamtips =)
Min underbart fina Marimekkoskål. Jag har ju redan en i svart glas, nu har jag en i vanlig glas också...=)

Jag har precis målat mina naglar i en skimmrande julröd färg, och tänker strax gå in i garderoben för att välja outfit för i morgon, gärna en som matchar, men alla mina röda kläder är för små för tillfället =(, så vi får se vad det blir.
Jag och M ska nämligen ge oss av till Jönköping imorgon för att ta en sväng på IKEA och A6 och givetvis vill jag var fin då. Vi ska köpa lite julklappar till bebisen =).
Det blir tidigt i säng ikväll eftersom jag är trött och vi ska upp tidigt imorgon.
Jag får nog köpa lite järnvitaminer, tar redan ACO Kvinna vitaminer som ska vara bra för gravida, men det är vanligt att man ändå behöver lite extra järn säger min barnmorska.

No comments: