Thursday, November 6, 2008

Hur ska jag få dagen att gå?

Jag har legat i sängen och bara glott fram till 09.30, nu äter jag frukost vilket jag absolut
behövde eftersom jag inte hade ätit sedan 18.00 igårkväll...(för mig ett långt mellanrum).
Såklart har jag ett arbete som ligger i datorn och väntar på att skrivas och bli färdig, men igår satt jag i flera timmar och körde fast helt (kanske har valt lite stort område).
Hur som helst ska jag och mamma strukturera upp detta tillsammans, men det blir inte förens ikväll. Jag vill ju inget hellre än att detta blir ett toppenbra arbete, eftersom det är ju trots allt det sista i utbildningen, och dessutom enda chansen att få högra betyg är G i psykiatri...

Kl. 16.10 ska jag träffa mamma på badhuset eftersom vi har bestämt att simma då, det ser jag fram emot, men vad ska jag göra tills dess?...
Jo, jag ska försöka tänka vidare i hur jag ska göra med arbetet, men lover mig själv inga större framsteg hehe.


Ni vill väl se vad jag köpte igår på tjejkvällen föresten?....



Marimekko skål i svart köpte jag till mig själv för jag tycker de skålarna är så jättesnygga, vill jättegärna ha i röd, men den är såå dyr!, så hittade jag små höganäs fat som jag tänkte passade till våra höganäskaffekoppar som jag köpte när vi flyttade hit. Dom är ju jättebra att ha en lite smörgås på eller vad man nu har till kaffet/ thet.

Så köpte jag lite julklappar också, men de kan jag ju inte skriva här för då kan ju de som ska få dem läsa det ;-)


1 comment:

Anonymous said...

dom var ju skit snygga! ge mig! :P
tack för en fin blogg!
/D