Friday, March 27, 2009

The Weekend has arrived!


Fredagar är den bästa dagen. När M kommer innanför dörren är det helg!

Just nu ger jag far och son lite kvalitéts-tid bara dem 2 emellan =), M längtar ju så efter sin son på dagarna, och nu är ju dessutom Tor utvilad efter en eftermiddags sömn, och mätt efter att precis ha ätit. Så han är vaken och ligger och kikar på sin pappa som gör grimarser mot honom...(tyvärr är kamerabatteriet på laddning så jag kan inte ta kort på de tillsammans just nu, bilden ovan är tagen för några dagar sedan).

Nu har min huvudvärk gett sig, vilken är himla skönt. Jag ska strax laga lite middag här. Det blir ananas-och-ost-gratinerad kassler med ris ikväll.

Skönt att jag och Tor har sovit några timmar i eftermiddag, för annars har jag en tendens att bli så trött på kvällen nu för tiden, så jag får nog börja avsätta någon timme om dagen för sömn till mig själv då Tor ändå sover =)
Ikväll vill jag ju vara vaken för det är ju final i Let´s Dance...Go Laila!, (men Magnus är ju också superbra).
Glad början på helgen!

No comments: