Tuesday, March 17, 2009

Vårprommis!

Åh vad jag älskar våren och solen!
Det är verkligen på tiden nu att våren kommer på riktigt tycker jag.
Just nu sitter vi ute på framsidan och Tor ligger och sover i vagnen efter promenaden, han ska strax få lite att äta dock.

När BVC-sköterakan var här i fredags så fick vi en tid till henne på torsdag i denna vecka då det ska vara vikt-koll etc på Tor.
Men jag och M är lite oroliga då Tor de senaste två nätterna har sovit sig igenom HELA nätterna, och inte ens vaknat vid blöjbyte eller när jag har försökt lägga honom till bröstet.
Han verkar väldigt trött så jag ringde BVC-sköterskan och fick en ny tid redan nu i eftermiddag.
Hoppas att han ändå har gått upp i vikt, vill ju inte att han ska vara sjuk eller så...fy vad orolig man blir som mamma.


Önskar er en helskön Tisdag!

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas att allt skall vara bra! Man blir väldigt orolig när man blir mamma. Jag är nästan sjukt orolig. Man sitter och inbillar sig saker nästan varje dag.. Men det hör nog till! Men det är klart att man skall kolla upp saker och ting på BVC när man är orolig! Hade han gått upp nått i vikt? Kramar

Anonymous said...

Ja usch vad man kan oroa sig! Och för det mesta helt i onödan! Bra att du fick tid så snabbt! Hoppas ni fick positiva besked!
kram

Linda said...

Tyvärr hade han gått ner 40 gram så vi ska tillbaka på Torsdag förmiddag, då var även barnläkaren på plats ifall vi skulle behöva fråga denne något...men BVC-sköterskan trodde inte vi behövde oroa oss...men det gör man ju såklart!