Wednesday, March 18, 2009

En tröttsam dag

Idag har bloggen fått stå åt sida då vi alla 3 är trötta. Dessutom har vi jobbat mycket med amningen och vi hoppas verkligen att han har gått upp lite i vikt tills imorgon.
Åh, jag är så nervös inför imorgon och därav lite stressad och ledsen...detta med ammningen har verkligen varit jobbigare än jag hade trott...
En tröttis efter mycket gråt och jobb med amningen...
Just nu är farmor här. Hon kom i all välmening för att avlasta mig och M lite om vi ville ta en promenad eller något. Tyvärr orkar varken jag eller M med en promenad just nu, och vi har ju varit ute 1 gång iaf med Tor idag...men det är ändå uppskattat att farmor sitter med en sovande Tor ett litet tag så jag oh M har fria händer för ett litet tag...han är ju nymatad och nöjd just nu iaf ;-)
Hoppas ni har och har haft en härlig dag!


2 comments:

Anonymous said...

Lycka till idag. Jag tänker på er och förstår att det kabn vara jobbigt (för er alla tre)
Puss puss, tant Jannika

Anonymous said...

Ja förbaskade amning! Den kan verkligen strula! Jag har fått köpa ersättning jag med nu, är inte helt säker på att hon får i sig tillräckligt. Och det känns skönt att kunna ta till det, speciellt på natten.
Du, en helt annan sak, Cattis o jag har pratat om en ev träff för oss som snackat så mkt i forumet. Typ när våra bebisar är runt 6 månader. En hel dag/natt för oss mammor bara. Shopping, god mat o dryck, övernattning på hotell typ. Är det något du skulle vilja hänga med på tror du? Du får tänka på saken! ;) PoK//Tina