Monday, March 16, 2009

Kvällsprognos

Just nu sitter jag och äter pasta med pastasås.
I eftermiddag har M varit inne i stan och handlat och jag har vart hemma och grejat lite.
Tvättmaskinen bland annat går för fullt här hemma...vi har ju fått så mycket fina kläder av alla som har varit och hälsat på, men mycket är i större storlekar så vi får tvätta de kläderna (bodysarna) han har i storlek 50-56 hela tiden...det går ju typ 2 stycken om dagen ;-)
Vi har såklart också gått en liten promenad och som vanligt somnade Tor så fort vagnen började rulla...han tycker om att åka i vagnen, och det är ju bra för då kan vi vara ute och gå massor =).
Ikväll ska vi se på "Design Simon and Tomas", det programmet är ju verkligen helskönt tycker jag, de har en speciel stil, så är de roliga dessutom...
M har köpt godis till mig som jag kan sitta och snaska på medans jag ammar Tor i kväll...han har sovit ett tag nu så det är nog snart matdags tror jag...bäst jag äter upp min egna mat först ;-)
Mina killar i skrivandes stund...
Ha en FAB kväll!

1 comment:

Anonymous said...

Det verkar gå bra för er. Inte alltid så lätt alla gånger med första barnet. Jag märker en stor skillnad på nu och när vi fick David.
Ni är duktiga!
Du vet att vi börjat en ny tråd ubder 'om bebisar'. ela har startat den.

kram!!