Friday, March 6, 2009

Awake...

Nu är jag vaken igen...alltså vaken, inte pigg...
Det är dock svårt att somna om så jag tänkte läsa lite, för det brukar ju funka.

Jag är en riktig liten hustomte som tassar omkring och dricker nypon, eller blåbärssoppa på nätterna...(om man nu kan "tassa", när man är gravid i 10:e! månaden)

Jag tänker på mina nyfunna internetvänner som är nästan på dagen exakt lika mycket övergravida som jag är, och hoppas på att någon av dem kanske är och föder bebis nu i natt,...eller iaf sover...(ni kan tro att våran diskutionstråd är spännande just nu...=)

Skulle bara lämna en "tass" här på bloggen iaf...

2 comments:

Anonymous said...

Hihi, Känner igen dä dära! Det är inte lätt att tassa omkring när man är övergravid och kissnödig, törstig, småhungrig och har överenergi på natten. Man vill så gärna sova, men de går inte. Man ligger bredvid sin partner och små pickar på hans rygg...men får ingen respons,,,han snarkar så gött. När jag var gravid så var jag VÄLDIGT mycke på minbebis.com och skrev på forumen. Är du någon stans å skriver? Sånna forum är kanon. Man lär sig så mycke och man får så mycke tips om allt. Phu,, ser inte ut att vara någon vidare sol idag. Hoppas den kommer fram och att ni får en härlig dag! Kramar.

Linda said...

Japp, Sambon sover på natten och är vaken på dagen, som en normal människa...men jag är vaken dygnet runt i stort sätt.
Jag skriver på libero.se och har träffat några tjejer där, (vi har skrivit sedan vi alla var i vecka 35), det lustiga är att bara 1 av oss fått sin bebis än och vi är 4 kvar haha...
Solen kan fortfarande komma fram under dagen...*hoppas*