Wednesday, March 4, 2009

Tack och adjö för idag!

Nu är det absolut läggdax för en trött mamatobe.
Efter 2 promenader och många jobbiga känslor under dagen behövs sömn känner jag.
Jag är trött både i huvud och kropp och hoppas på en bra natt.
Jag och M har fortfarande inte några planer för imorgon, men vi får väl se vad vi kan hitta på. Idag ville jag mest bara hem efter BM-besök och handling så någon småshopping blev inte av.
I morgon är en ny dag och kanske har verkligheter sjunkit in lite bättre så jag ändå känner mig mera positiv, jag behöver en bradag.

Tack för de fina komentarer, sms, telefonsamtal och mail som jag har fått idag.
Det behövs verkligen uppiggande ord, särskillt dagar som dessa.

Sov Gott!

4 comments:

Anonymous said...

Jag tycker det är skamligt att ni i dem trakterna ska behöva lida ytterligare 1 vecka. Det är fan jobbigt med två ju!! Nä, den där lille/a filuren får minsann se till att komma ut så du slipper vänta tills den 18:e!!
Tack för att du kikade in i min blogg! Jättekul! Jag har bara lite svårt med hur jag får in bilder där, måste ju lära mig det... blir en roligare blogg då...kram!

Anonymous said...

Har lagt en liten present till dig i eran brevlåda. Den kanske kan pigga upp lite och hjälpa lite. Kramar

Linda said...

Oj!, tack nu blev jag nyfiken. Får gå och titta vad det kan vara =)...

Anonymous said...

Hej Linda!

Tänker på dig och hoppas att allt kommer gå bra med den nya familjemedlemmen. jag kanske kan komma o hälsa på er i vår :)?
Kram London Daniella