Sunday, March 8, 2009

Det finsaste av allt....

Jag har blivit tillägnad det finaste en människa kan önska. En underbar egen liten familj.
För varje gång jag ser på min son så älskar jag honom bara mer och mer.
Jag blir så rörd och så glad när jag ser hur bra han mår i mitt och Ms sällskap. Hela familjen utstrålar trygghet och vi alla 3 känner av det så väl...
Dessutom är jag jätteglad att mjölkproduktionen har kommit igång jättebra, även om jag och Tor fortfarande måste arbeta lite med själva sugtekniken.
Det är en trygghet att iaf kunna ge honom mat...(även om så är genom "handmjölkning" i bland), närhet kan han fortfarande få genom övning av sugteknik och massa mys och kärlek.
Vi längtar tills imorgon då det är tänkt att vi ska åka hem, men tills dess har vi mysigt och bara njuter av den tid vi har här i vårat familjerum på egenvårdsavdelningen på BB...
Liver är så vackert och underbart!
Mina älsklingar...Stolt far med sin son...

11 comments:

Anonymous said...

Den underbaraste känslan är att få hålla sin egen skapelse i famnen, den finaste gåvan man någonsin kan få. Den kärlek man känner för sitt barn kan inte beskrivas för någon hur man än försöker utan måste upplevas och när det händer är det nästan skrämmande. Hur man kan älska någon så otroligt mycket och ändå kommer det mer kärlek sprutande.... Fantastisk känsla.
Ha det gott, Du, Marcus och Tor.
Kramar från Tant Jannika

Anonymous said...

Visst ser det helt undebart ut på bilden. Farmor längtar så att ni ska komma hem. Barn är ett mirakel.Njut och ta vara på tiden.
kram farmor

Lena Askerlund said...

Jag längar efter er!!! Skönt att höra att mjölken rinner till bra och att ni känner ser så trygga med varandra! Njut av er lilla familj och friden på BB, det är en viktig tid att lära känna varandra på. Mormor har köpt supergoa och fina babykläder till sitt barnbarn!Må så gott.Kram till er alla!

Anonymous said...

jätte söt liten kille! längtar så tills ja får träffa er! Massa kramar

/daniel

Barbro N said...

Vilka goa bilder på nykomlingen! Våra varma välgångsönskningar till Tor + hans mamma och pappa! Har talat med den stolta mormodern. Skönt att höra att allt är OK. (Det brukar ordna sig med sugtekniken!) Ser fram emot att få träffa Runes första barnbarnsbarn! Ringer när ni är hemma. Instämmer med Tors farmor - njut och ta vara på tiden! Kramar från gammelfarfar + bonusgammelfarmor

Anonymous said...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Det är så lustigt det här, jag gissade för mig själv på att annema skulle få en son och jag fick rätt. Jag gisdsade även för mig själv när det gäller er att ni med skulle få en son!!! Och det blev det!! =D Det ser så HÄRLIGT ut!!!
Än händer det ikke ett dugg här, det nya symtomet jag fått är: GRÅTA! Jag gråter oavbrutet i stort sett....det är bara jag kvar nu...alla har fått sina små babysar...Ha det så fint!! Vad vägde han o hur lång var han förresten?? KRAMAR

Anonymous said...

Hej! Grattis till sonen. Gud vad kul! Ha det så bra..
Kramar Hanna

Anonymous said...

Grattis till lille killen.Fina
kort på lillkillen.ha det bra elsa och kurt

Anonymous said...

Grattis till den lille killen! Hoppas att allt gick bra! Jag ska fortsätta att följa din blogg! Själv fick jag en liten tjej den 24/2 =)Grattis igen! kram!

Anonymous said...

En kvällshälsning från farmor,Sov så gott alla tre.Marcus nu får du lära Tor din aftonbön som gammelfarmor lärde dig som liten.
sov gott

Linda said...

Tack för alla fina kommentarer! Dom gör mig och min familj jätteglada!...