Monday, March 30, 2009

Kvällsmys i soffan




Just nu sitter jag och Tor i soffan och myser. Jag läser nya Vi Föräldrar som jag har börjat prenumenera på. Eftersom jag bara har läst lite grand i Vi Föräldrar, (typ i väntrummet på BVC etc), kan jag ännu inte uttala mig om hur bra tidningen är, men den är ju klart värd ett försök =)
I övrigt har jag tränat på orbitrek ikväll innan M gick för att spela innebandy.
Svärmor och svåger var här en sväng också och hade med sig lite blöjor och nya kläder till Tor.
Tack!, säger vi för det...blöjor och kläder går verkligen åt!...Dessutom tycker jag att det är lika kul att ta på Tor nya fina kläder, som jag tycker det är att själv ta på mig nya kläder =)...
Nu ska jag fortsätta mysa med min fina son...
Ha det bra ikväll, och kramas lite extra med dina kära ;-)
PoK/ Trasdockan

3 comments:

Sandra said...

läser oxå dom tidningarna tycker dom ger lite kul fakta ibland..=) hade tänkt komma förbi er imorrn men nu är tea febrig så jag vill inte komma på några dagar inte bra för lillkillen ju, kanske kan hinna med en sväng i helgen en paus från våran renovering kanske inte är fel heller..=) ha de fint kram

Tina said...

Har du oxå börjat prenumerare på vi föräldrar?? Ska du oxå ha filten o bodyn? Me too... tyckte det var så sött...tidningen brukar vara bra. Finns alltid något man snappar upp. Jag har inte hunnit öppna min ännu bara..:(

Ha det fint!!

ps. you've got mail!

Sofia said...

Hej hopp!
Hittade en länk till dig på Sandras sida och kikade in. Jag känner ju Marcus sen tidigare så det var kul att få se lite kort på senaste underverket. Söt han är lille Tor. Men Tor kommer fort bli sTor... ;) Vår lilla Emmie är TIO månader redan... Shit vad fort det går...
Jag bor i Väla tillsammans med Andreas Johnson som Marcus spelar innebandy med.
Hoppas ni får en skön dag!
Kram :)