Thursday, March 19, 2009

Härliga eftermiddag!

Vi har haft en urmysig eftermiddag.
När Tor hade sovit och ätit gick vi ut på en promenad, då han såklart somnade igen ;-)
Nu har vi ju kört med amning+ tillägg i eftermiddag och det käns faktiskt jättebra. Så skönt att veta att min skatt bli mätt och nöjd =)

Efter promenaden satt vi ute i solen ett tag och Hanna kom förbi och pratade lite, hon hade ett té som jag ska prova, som kan öka mjölkproduktionen..., kommer mjölken snabbare och i större mängder kanske Tor har tålamod att stanna kvar vid bröstet längre...




Mamma hade fått ett vykort felskickat till henne, som egentligen var till mig.
Det var en grattis-hälsning från alla på min praktikplats, där jag var i november/december.
Det var verkligen dagens höjdpunkt att få en hälsning från dem, och veta att de tänker på mig.
En fin liten hälsning och alla hade skrivit på med sina namn =)
Tack allihopa!
Dagens överraskning!


Nu ska vi göra kväll här i familjen. Vi har tänt ljus i vårat nystädade hem och allt är underbart!
Så skönt att Tor mår bra och är nöjd, då mår jag och M också bra, så hela familjen osar mys ikväll!
Hoppas ni också njuter av en härlig kväll!
PoK/ Trasdockan


No comments: