Saturday, March 21, 2009

Vi ger det en chans i alla fall

Säsongsstart för Robinson ikväll


Jag har pratat med bästa vännen Daniel i eftermiddag...det var så länge sedan, och jag hade lovat att ringa honom när jag hade tid och jag kände att jag hann det nu i eftermiddag när Tor och M ändå tittade på fotboll.
Käns så bra att prata med Daniel, och man blir alltid på så bra humör..."that´s wath friends are for"...inte sant?
Kul att han kommer hem en helg här snart och hälsar på!


I kväll är det säsongsstart för Robinson. Jag måste säga att jag tycker det käns lite ut-tjatat...jag menar..., hur många år har inte det gått på TV...det var ju familjeunderhållning när jag var typ 10 år eller nått, och sedan har det väl blivit lite bortkommet på vägen käns det som.
Men eftersom det inte verkar finnas något annat att se så ska vi ge det en chans, verkar ju ändå som det är en del i våran omgivning som planerar att följa det i år.
Hoppas att det kanske ändå blir en succe i år, som det faktiskt en gång var...

3 comments:

Anonymous said...

naah love you! // D

Anonymous said...

Ni är duktiga på att ta bilder! Vi har inte lyckats än med att få hela familjen samlad för foto!! Börjar bli dags att ta tag i det!! ;)
Ha det bra! :D

Kram

Linda said...

Ja, jag kanske är lite av en missbrukare vad gäller min kamera, men jag vill verkligen inte missa något...hehe. Det är ju mysigt att ha bilder att minnas tillbaka till =)...