Thursday, March 12, 2009

Vårmorgon...

Åh, vad härligt att solen skiner ute, (trots att frost ligger på marken såhär på morgonkvisten).
Tor har precis ätit frukost efter ytterligare en lugn och skön natt.
Nu ska jag och M också ta oss lite och äta sedan ska jag ringa BVC för att beställa tid med våran BVC-sköterska för hembesök.

Idag har vi funderingar på att ta oss en invigande tur med vagnen om bara vädret fortfarande tillåter fram på förmiddagen här. Det är ett BIG moment som jag och M länge har väntat på =).
I övrigt har vi inget på agendan så det ska bli så skönt med en lugn dag innan helgen kommer...

Njut dagen och solen!

3 comments:

Anonymous said...

Ni ser ut att ha det underbart! Skönt att han har gått upp i vikt. Och hoppas våren håller i sig. Tror du att de va hallonblads teet som hjälpte? ;P Ha en KANON dag! Kramar.

Anonymous said...

Glömde skriva i namnet! :D

Linda said...

Jag slår vad om att det var hallonbladsteét som hjälpte ;-)
såhär i efterhand är det lätt att se tecken på att förlossningen var nära redan samma eftermiddag som jag hade druckigt första koppen.
Det var verkligen en urgullig skest...