Sunday, March 29, 2009

Söndagsvisit hos mamma

Jag och Tor har varit hos mamma och druckit té nu i eftermiddag. Den lilla stund som Tor var vaken åt han, och sedan var det spännande att titta på mormor...
Jag har skrivit dagens datum vid "Jag fäster blicken första gången...", då det är först idag, som jag vid flera tillfällen varit HELT säker på att han faktiskt tittar ordentligt på någonting.
Både på mig, mamma, och i babygymet har jag sett att han verkligen fixserar blicken.
Busa med mormor...
...och sova hos mamma.

Nu kokar potatien och jag ska strax steka fisk och koka sås och ärtor så vi kan äta lite här.
Efter maten tänkte jag ta mig ett träningspass på Orbitrek och senare i kväll ska vi hyra en Beck-film, då tv visade sista Beck förra veckan =(...
Nu får vi nöja oss med de gamla Beck-filmerna, men jag har inte sett alla så mig gör det inget, och M tycker de är bra så han ser de gärna flera gånger.
När jag lagar mat får Tor vara med i köket


Ha en superfin söndagskväll!



No comments: