Monday, March 16, 2009

Kvällen igår...

Det är verkligen svårt att finna tiden att blogga...särskillt så här i början innan vi har fått in riktiga rutiner i familjen.
Idag på förmiddagen har vi haft riktig sovmorgon vilket verkligen behövdes.
Sedan var det dags för lite lek så M körde runt på Tor i puffen vilket verkade uppskattas...




Igårkväll var jag och Tor ute på hans fösrts hembesök hos mormor. Han var jätteduktig, men undrade nog lite vart han hade kommit...men så länge jag var med så gick det bra.
Vi kommer besöka mormor mååånga gånger mer...
När vi kom hem var det sags att sätta på kaffet för morfar och hans sambo med barn skulle komma och hälsa på Tor.
Tor var trött och mätt så han sov mest, men morfar fick allt hålla i sitt barnbarn.

Tor fick så mycket fina presenter, (nedan visar jag bara några)...vi fick också babyvakt, snuttefilt, kläder mm...


Tor är ute på sin först visit...hos mormor...så många gånger jag har suttit där med STOR mage...äntligen har jag min skatt i famnen =)

Stolta morfar håller sitt barnbarn...där somnade Tor gott...


Tor fick massor av paket av morfar och hans sambo...bland annat den här superfina och praktiska pyamasen...visst är den söt...


... och en snutte...



Dessa fina stickade strumpor fick Tor av mormors väninna Lena...så gulliga, 1 par att ha nu i vinter/vår...och 1 par att ha till hösten och nästa vinter...


Tack för alla jättefina presenter som Tor får, allt uppskattas så!

















2 comments:

Anonymous said...

Var det Tor eller pappa som gillade skjutsen i puffen tro?????
Vilket fint kort på morfar och Tor. Fick en tår i ögat. Längtar efter att få komma hem ock klämma lite på honom (Tor alltså).
Puss o kram till alla, Tant Jannika

Linda said...

Ja visst är det kortet fint =). Ja, kommer du i sommar, eller är det jul som gäller i år?