Tuesday, March 24, 2009

...och ännu en dag är förbi...



Men, vad fort denna dagen har gått.


Vi har precis varit hos Johan och Fia på lite fika och planering inför en trevlig kväll hos Niklas och Julia den 1:a maj.



I övrigt har jag och Tor spenderat dagen med amning, fix här hemma, amning, promenad, amning, vila, amning osv...låter det konstigt att detta inrutade liv ändå är den bästa tiden i mitt liv hittills?,...för det är det =)...ni som har barn förstår säkert vad jag menar...


Ja, mitt liv är förändrat och det märks ju även här på bloggen då jag inte alla dagar har tid att lägga ut så många inlägg, men jag försöker finna tiden att iaf skriva minst 1 inlägg per dag...

detta är ju min dagbok och jag vill ju kunna minnas tankar och händelser i framtiden...


Hoppas ni njuter idag och har en fin kväll framför er...

PoK/ Trasdockan


1 comment:

Anonymous said...

Det var bara hon som tipsar igen........
Använd kudden du fick av "farmor" när du ammar. Då slipper du hålla i honom så, och så sitter du bekvämare.
Jättekul att läsa om er och skönt att allt verkar flyta så bra för er. Kram VBF