Friday, March 27, 2009

Det var den förmiddagen...

Äntligen har Tor somnat. Han har varit vaken i drygt 2,5 timmar, så han var trött nu, efter bad och matning...
Dessutom tycker Tor mycket om att bli buren till söms, och det försvårar ju för mig att göra något annat under tiden så nu har vi gått runt här hemma läänge och kikat på olika saker...=)

Idag blir det ingen prommis. För det första är det massor med snö som kommit under natten och morgonen, och dessutom så misstänker jag att Tor är lite täpt i näsan, då det lät så inatt på hans andning...hoppas att en bara-stanna-hemma-dag ska ta bort den dumma nästäppan.

Egentligen hade vi också planer på att åka till Ms jobboch hälsa på i eftermiddag, men eftersom det vart sånt busväder i natt och i morses så bestämde jag och M att det kan vi ta nästa vecka istället.


Tor just nu

Igårkväll hade vi besök av Ann-Louise och Klara.
De hade med sig fina presenter. Kläder till Tor, och en bok till mig och M där man kan läsa om hur barnet upplever sitt första år. Jättekul att kunna läsa om tycker jag, så den kommer absolut att användas här hemma =).
Tack för de fina presenterna!
"Växa och upptäcka världen" kommer definitivt att läsas av mig...

Nu ska jag lägga ifrån mig dator och vila lite medans Tor sover. Jag har sån fruktansvärd huvudvärk.

Njut av fredagsfeeling idag och ha en FAB dag!



No comments: