Wednesday, March 11, 2009

Åh vad skönt att han mår bra...

Nu har vi precis haft besök av Tors gammelfarfar och bonusgammelfarmor (lång titel), så vi har fikat medans Tor har sovit i puffen =). Han fick ju mat precis innan de kom. Nu är det nog dax att äta lite igen strax.

Har äter ordentligt och mår jättebra konstaterade barnmorskat på "BBvård i hemmet" idag. Han har gått upp 150 gram sedan i måndags och det käns jättebra att veta att det går åt rätt håll =).

Nu kommer snart gammel morbror hit och hälsar på lite snabbt, även farmor skulle komma förbi en sväng så jag ska ge skatten lite mat nu...

Hoppas att ni njuter av dagen!
På vär in till vägning hos "BBvård i hemmet"

3 comments:

Anonymous said...

Vad vägde han och hur lång var han när han föddes? Jag tycker han är lik M från de bilderna jag sett. Vilken hårfärg har han? Många frågor......... Kram Tant Jannika=)(som dessutom är både arg och ledsen för att inte glömma besviken =( du vet varför- j**la posten)

Linda said...

Det kommer ett inlägg om min förlossningshistoria där den "faktan" kommer stå med =).
Jag vet, blev riktigt ledsen när jag läste smset, men men det finns folk till allt...nästa gåck skickar jag den i ett sånt där gult vadderat kuvert...och hoppas på bättre lycka (proffsigare postarbetare)...Kram

Linda said...

PS. att han liknar M, sa jag redan utav UL-bilderna att dömma =)