Sunday, March 22, 2009

Besök även idag


Idag har dagen gått åt till besök, promenad, visit hos mamma och åter besök =), dagen har alltså varit i full gång även idag.
Nu har M precis gått för att spela innebandy och jag är hemma med lilla skatten som just nu sitter i mitt knä och kikar =), han är ju vaken mycket mer och längre perioder nu när han får ordentligt med mat så det är verkligen kul.
Enligt våran våg här hemma så har Tor gått upp 0,5 kg sedan i Torsdag...han käns lite tyngre dessutom...vi får väl se imorgon då vi ska till BVC på kontroll, men att han har gått upp tvivlar jag inte på denna gången iaf.
Nu ska jag och Tor ge oss ut på en liten promenad igen, mest för att han ska somna gott...det blir en kort prommis bara...
Hoppas ni har en bra dag!

1 comment:

Anonymous said...

Så skönt att han har börjat öka i vikt igen!! =D *lycka*
Idag har Alicia inte varit sig lik, hon har inte sovit med någon reda på hela dagen, alltså sen kl sex imorse!! Nu sover hon däremot som en stock! Så den här natten lär väl bli spännande... :/
Då blir det första ensamma dagen för dig o Tor imorgon om M ska börja jobba? Min dag är på tisdag, spännande det med att se hur det går att vara hemma med 2 barn själv.
Ha det bra LInda...o du, glöm inte kolla mailen....;)