Tuesday, March 3, 2009

Effektiv dag...

Jaa!, nu gick min bil, (Uffe som han heter), igenom besiktningen. Var något fel som behövdes åtgärdas senast...men nu gåra han 1 år till ;-)...Åh, älskade Uffe...still going strong!

Efter besiktningen ville M bjuda mig på mitt favvolunchställe Henrys, då han vet att jag avgudar deras grekiska pastasallad. Men vi bestämde oss för att ta med, och äta hemma då det var väl trångt på cafeét...(inte bara mitt favvoställe?)

Härliga lunch...
och till efterrätt blev morotskaka och varsin chokladpralin...mmm


Nu är det städning på gång här hemma. idag både vi tvättar, damsuger och dammar...fint ska det vá!...
Alltså får vi gjort en del idag...och kanske kan vi också ta en promenad till i eftermiddag (vi tog ju en sväng i förmiddags...men det skadar ju inte att ta en till)...


2 comments:

Anonymous said...

Åh så gott med Henrys lunch! Jag älskar deras toast *mm så gott*
Men det var länge sedan man var där :P
Städa på!! Bebis kanske kommer då :D Ha en fortsatt trevlig dag! Kram

Linda said...

Ja det är kanske inte så lätt att komma ut när man har en liten med sig...
Vi får väl kanske försöka ta oss in till stan nån gång i vår med vagnar och barn och ta oss en lunch där.

Hoppas du har en superfin dag.