Wednesday, March 4, 2009

Ingen rubrik....

Nu har jag fördrivit förmiddagen med att vika tvätt, diska, skura badrummet och göra mig i ordning.
Jag tänkte ringa till Hanna nu för att se om jag kan komma och få lite nålar, eller vilken tid som kan passa henne. Jag ska ju inte till BM förens i eftermiddag...
Jag känner mig väldigt nere idag, och jag har väldigt lite motivation till något, så ni får ursäkta om det lyser igenom, men det ÄR jobbigt nu...
Natten har också varit jobbig och fylld av tårar, då det käns som hoppet försvinner mer och mer för varje dag och natt som går, och rädslan för att något ska visa sig vara fel på bebis och att akuta ingrepp ska behöva vidtas, övertar...
Nemen, är du fortfarande kvar magen?...

3 comments:

Anonymous said...

Det är jobbigt att gå övertiden. Man får ha lite sämre dagar ibland. Men tänk: I MARS BLIR DU MAMMA! Så försök att njuta extra av dom här dagarna du och M har kvar ensamma! För sen är det svårt att få ensam tid med sin gubbe! Kramar.

Linda said...

Jo det kan jag tro. Vi försöker att njuta och ta vara på dessa dagar så mycket vi kan...men det käns hela tiden att någon saknas.

Hoppas att du och din familj har en finfin dag.

Lena Askerlund said...

Förstår att det är jobbigt och att oron kan öka, men håll ut. Belöningen kommer nångång!