Thursday, March 5, 2009

H&M fick sig ett besök...

Jag och M har just kommit hem. Vi har varit inne en sväng i stan för att köpa ett par nya vanliga svarta leggins till mig. Efter 9 månaders flitig användning av mina gammla så är de ju rätt slitna nu...och jag vill gärna ha leggins att snabbt dra på mig när vi ska till förlossningen, bekvämt och enkelt.

Nu ska vi äta lite soppa och smörgås här hemma innan vi tar oss en promenad.
Hoppas ni njuter av dagen, nu är ju dessutom solen framme.


Nya bomullsleggins...
...och sköna nya vantar...

2 comments:

Anonymous said...

Haj haj!! Gud vilken söt granne du har som gav dig det teet!! Jag har druckit en massa hallonte men inte hallon BLADS te. Är det skillnad på dem två tro?
Men det måste ju va skönt att ha mannen hemma om dagarna, jag hade då verkligen inte haft något emot det. Oj vad det hade underlättat mkt! =) Jag vill oxå ut o shoppa lite så där smått...men det finns tid i massor till det sen...fast då kanske inte lika mkt pengar...
Imorgon gäller det. Hoppas hoppas allt är bra med henne!!
Ha en fortsatt bra dag tjejen!! kram

Linda said...

Ja, jag vet. Gjorde absolut denna dagen till en bradag!
Att ha sambon hemma ÄR himla bra faktiskt. vi njuter av den sista tiden vi har som vara VI TVÅ, dessutom käns det tryggt om något skulle hända...=)