Wednesday, March 25, 2009

Nu är vi trötta...

Tröttisar idag...


I eftermiddags hade vi besök av Ms kompisar Mattias och Stefan, och Tor blev rejält uppvaktad med fina presenter och mys. Pepsi passade också på att få sig massor med mys hos Stefan.
Tack för trevligt sällskap i eftermiddag killar!
Jag tror faktiskt att jag har fått lite färg i ansiktet idag efter promenad och tépaus ute i solen, för ansiktet käns sådär "stramt" som det kan kännas när man har varit ute i solen =)...Man får ju inte glömma att solen är väldigt stark på våren...
Just nu tittar vi på Efterlyst här hemma, men både jag och M är trötta, och Tor sover på Ms mage.
Jag har verkligen varit duktig med amningen idag och försökt att inte ge så mycket ersättning, men trots att jag ammar med amningsnapp så är bröstvårtorna trötta efter dagen och ikväll blir det ersättning till kvällsmål...
Nu önskar jag er en fortsatt bra kväll och en god natt.
PoK / Trasdockan

1 comment:

Sandra said...

heeeeej... mmm då får vi allt ta och komma någon dag så man kan sniffa lite bäbis och lugna ner hormonerna i kroppen...=) hahahaha... kanske kan ta de nästa vecka jobbar då kväll hela veckan..vill gå hem snart börjar juh bli lite tungt nu..=) jag mailar över mitt mob nr via facebook-... ha de så fint och underbar dag i solen.. kraaaaaaaam