Wednesday, March 11, 2009

Natten och dagen hittills...

Nu ska vi snart ge oss iväg till "BBvård i hemmet" på sjukhuset. Vi har haft en soft morgon, vilket är SÅ mysigt.

Natten har varit superbra. Tor somnade vid 23.30 igårkväll...så jag och M kunde också somna då. Sedan vaknade han 03.30 ca och ville äta.
När han väl somnat igen, sov han till 06.30.
Då gick jag upp med honom och när han somnade efter sin frukost kunde jag i lugn och ro duscha och fixa lite frukost etc, medans M fick lite sovmorgon.
Jag är verkligen happy att allt har gått så jättebra hittills...

Idag inviger jag 1 av de 3 scarfer som jag var och snek åt mig hos mamma i fredags eftermiddag...inte ett ont anande om vad som skulle ske nårga timmar senare ;-)
Förmiddagsmys med hela familjen...
(Pepsi är också med, fast han syns inte på bilden)



No comments: